Glazba koja ne daje ništa, a može oduzeti sve!
Vjerojatno ste primijetili kako se mladi ljudi danas sve viÅ¡e okupljaju na mjestima na kojima se ore popularno zvane “cajke”. Nije ta glazba niti od Hrvata, a niti za Hrvate, a opet hrvatska mladež zaluÄ‘ena je tom kvazi glazbom. Pa tako vikendima na tisuće mladića i djevojaka, pogotovo u manjim sredinama, luduje na glazbu tog Äudnovatog blakanskog mentaliteta kojemu Hrvati nisu, a niti nikada neće pripadati, iako to nekima nikada neće biti jasno.
Kao da je rijeÄ o nekom teroristiÄkom napadu na mlade Hrvate, a koji su u velikoj koliÄini zaluÄ‘eni glazbenim “treÅ¡om” koji poput viroze, sa srpskog tla hara po hrvatskim klubovima. Pitamo se zaÅ¡to? Å to je tako dobro u cajkama?
Opijeni mladići i polugole mlade djevojke, nerijetko mlaÄ‘e i od 16 godina? Pjesme koje nisu pjesme, a opet jesu i glazba koja to nije, a opet je? Pjesme koje pozivaju na razularenost ljudskog bića, na seks, na opijanje i na ponaÅ¡anje, bez imalo odgovornosti? Pjesme koje pozivaju na smrt duÅ¡e mladog Äovjeka dobro upakiranu u slobodu, slobodu od bilo kakve savjesti?
Pjesme u kojima se ne razaznaje je li izvoÄ‘aÄ striptizeta ili pak pjevaÄ? Glazba koja nema nikakve veze s mozgom, a kamoli s tradicijom Hrvata? Glazbom koja ne daje niÅ¡ta, a može oduzeti sve. Fenomen cajki trebalo bi podrobnije znanstveno istražiti, jer zapravo je nejasno kako mladi ljudi mogu uopće sluÅ¡ati toliko nekvalitena izdanja balkanskog podzemlja i nadzemlja, jer jasno je kao dan, da glazba kreira mentalitet, duÅ¡u nekog druÅ¡tva.
Pa se pitamo kakva će biti Hrvatska za deset godina ako danas mladi jedino Å¡to znaju od glazbe je to nehrvatsko, balkansko i sirovinsko mrdanje? Pa zar smo tako nisko pali? No, na stranu sve analize koje su ili će pokazati da su cajke obiÄni nesluÅ¡ljivi produkt srpske “prevlasti” u Hrvatskoj, pravo pitanje je li sluÅ¡anje cajki grijeh? Svaki katolik ovo bi trebao znati.
“Nije. ALI! Grijeh je namjerno se dovesti u tu poziciju. Naime, osim Å¡to dobre stvari treba Äiniti, one loÅ¡e treba izbjegavati. I to je ono Å¡to je krepost. Ako taj novÄić okrenemo naopaÄke dobijemo da dobre stvari ne treba Äiniti, a loÅ¡e ne treba izbjegavati. I ako je ovo prvo krepost i ako je ovo drugo njegova suprotnost i ako to znamo, svako namjerno neizbjegavanje onog Å¡to je loÅ¡e ne može biti niÅ¡ta druga nego grijeh.
A namjerno sluÅ¡anje cajki je loÅ¡e jer su te pjesme loÅ¡e, a loÅ¡e su jer nadahnjuju na loÅ¡e stvari. U teoriji ako uzmete bilo koji primjer naći ćete dijelove koji potiÄu na ono Å¡to je krivo. Na primjer…. “iskoristi moje mane”, “volim momke koji piju rakiju”, “tvoje lomiće on ruke”, “u krvi pet promila”, “igraj, mrdaj, mesaj, tresi”, “neko će mi noćas napraviti sina”… i tako dalje. Ovo su daleko od usamljenih primjera. Dakle, sluÅ¡anje cajki kao takvo nije grijeh, ali namjerno sluÅ¡anje jest,” jasan je po ovom pitanju fra Danijel Maljur koji je svoje miÅ¡ljenje ostavio u svom serijalu Obrana vjere. Dakle, namjerni odlasci na cajke su grijeh, a upravo u tome grijehu sudjeluje hrvatska mladež. Stoga, katolici budite oprezni! Ne izlažite se namjerno cajkama i grijehu  koji dolazi s njima! OÄuvajmo naÅ¡e katoliÄko i europsko druÅ¡tvo, naÅ¡u djecu Å¡to dalje od balkanskog prizvuka u koji nas prisilno, pa Äak i glazbom (namjerni produkt trovanja Hrvatske) pokuÅ¡avaju smjestiti.
- Autor: Zrinka K.