TehnoloÅ¡ki div Yahoo ostvario je u prvom tromjeseÄju pad prihoda i dobiti jer blagi rast prihoda od oglaÅ¡avanja nije uspio nadoknaditi povećane troÅ¡kove za isplate partnerima i internetskim stranicama koje preusmjeravaju Äitatelje na Yahoo.
Prema izvješću objavljenom u utorak, ukupni prihodi tvrtke iznosili su u prvom tromjeseÄju 1,04 milijarde dolara, dok su u istom lanjskom razdoblju bili 1,09 milijardi. Neto dobit pala je, pak, na 21,2 milijuna dolara, dok je prije godinu dana iznosila 311,6 milijuna dolara.
Yahoo je objavio da su prihodi od oglaÅ¡avanja, koji Äine otprilike 40 posto ukupnih prihoda, porasli u prvom tromjeseÄju za 2,3 posto, na 463,7 milijuna dolara. Prihodi od poslovanja vezanih za pretraživanje porasli su za 19,5 posto u odnosu na isto razdoblje proÅ¡le godine, na 531,7 milijuna dolara. No, ukupan je prihod, nakon isplata partnerima i internetskim stranicama koje preusmjeravaju Äitatelje na Yahoo, pao na godiÅ¡njoj razini.
Posljednjih godina prihodi Yahooa stagniraju ili padaju, pa ta kompanija zaostaje za konkurentima kao Å¡to su Google i Facebook. UnatoÄ promjenama u vrhu kompanije, nizu akvizicija i novih proizvoda, poslovodstvo ne uspijeva preokrenuti trendove i uspostaviti snažniji rast prihoda.
Pod pritiskom nezadovoljnih dioniÄara, izvrÅ¡na direktorica Yahooa Marissa Mayer kazala je u utorak da je kompanija angažirala savjetnike da utvrde “najperspektivnije mogućnosti” njezina udjela u kompaniji Yahoo Japan. UlagaÄi traže od Mayer da unovÄi taj udio, nakon Å¡to je već prije Yahoo najavio planove za izdvajanje udjela u kineskoj kompaniji za internetsku kupovinu Alibaba Group Holding.
M.M.