Svi bruje o radijskom spotu Vice Mihanovića, Huljić: ‘Kapa dolje onome tko je to smislio, ali to nije moje‘
HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Splita Vice Mihanović objavio je danas radijski spot koji je napravljen za njegovu kampanju.
“Uštimat ćemo Split ka ovaj zbor. Poslušajte moj radijski spot”, napisao je Mihanović.
Na predizbornim plakatima po Splitu reklamira se pod sloganom Konkretno, jer, kako je sam izjavio, nudi konkretne odgovore na potrebe grada. Isti slogan poslužio je kao premisa za neobičan radijski spot. Radnja se događa u nekom gradskom kotaru u Splitu, u kojem voditelj zbora pokušava uskladiti glasove pjevača.
Voditelj je nezadovoljan kako teče uvježbavanje pa govori članovima zbora: Ne, ne, to mora biti bolje, to mora biti konkretno, kao jedan.
Nakon trećeg pokušaja svi u zboru kao jedan zapjevaju: ‘Visoki C, Vi-ce, visoki C Vi-ce’.
– To, usklikne voditelj, a na kraju se čuje: ‘Pa šta nisi odmah rekao konkretno Vice’.
Njegovi pratitelji uglavnom odobravaju predizborni spot i misle da je odličan, no u barem dva komentara postavljeni su i prijedlozi: ‘uštimajte Hajduk’ i ‘kada će nešto #konkretno u vezi Hajduka’.
Mnoge je zvuk ovog spota podsjetio na splitskog hitmejkera, skladatelja Tončija Huljića. Možda je to zato što znamo da slavni splitski autor sklada “Mediteransku misu”, koju je zamislio kao misu koja se može pjevati, pa svakako ima veze sa zborovima i uštimavanjem ili pak zato što znamo da mu skladanje u marketinške svrhe nije strano, budući da je već napravio uspješnu reklamu za Čokolino.
Nazvali smo Tončija.
– Jaooo, znam zašto me zovete. Svi me zovu danas zbog tog radijskog spota, ali, evo, vi ste zadnji kojoj sam se javio. Sad ću isključiti mobitel! – započeo je Huljić.
Nismo trebali ni postaviti pitanje – je li istina da je on autor Mihanovićevog radijskog promo spota, a Huljić je već, lagano iznerviran, ponudio odgovor.
– Kapa dolje onome tko je to smislio, ali to nije moje, ja to nisam napravio i ne znam zašto svi to misle. Ja nemam veze s političkim marketingom – odrješit je Huljić.
Pitamo ga kako ga se dojmio spot i što misli, tko bi mogao biti autor.
– Sviđa mi se spot, dopada mi se, ali ja nemam pojma, nemam nikakve veze s tim, ne znam ni tko bi mogao imati ikakve veze – rekao je.